• kışı güzel kılan detaylar

    574.
    kışı güzel kılan detaylar
    kışı güzel kılan detaylar
    2 ... haramsavar kadin
  • dile dolanan reklam şarkıları

    144.
    Anlaması lazım
    Tam benim tarzım.
    Allah belasını verebilir.
    3 ... haramsavar kadin
  • doğu ekspresinde kompartıman süsleyen insanlar

    21.
    Linç yemiceksem evet itiraf ediyorum bende yaptımajdjfj.
    Ama o ilk fotoğraftakiler yüzünden cidden soğudum yani artık boku çıkmış.
    Işıkları zaten çok severim odamın da her yeri mum ve led ışık. O yüzden trende de çok romantik geldi. Ayrıca o yol nasıl biter böyle güzelleştirmeyeceksek. Yaptım pişman değilimahsh. Ama abartmamak lazım yani bu kadarı da cidden şov. *
    1 -3 ... haramsavar kadin
  • cunku ask yazilgandir

    18.
    Erkek yazarlara yürüyen yazar. Tercihlerine saygımız sonsuz. *
    Öneri; hoşlandığın kişiye bu sözlükten asla bahsetmesjdjfkf. Hatta o sana falan sorarsa uluyu biliyor musun diye o ne? yeni bir sigara markası falan mı de. Öğrenirse kaçar bak demedi demeajdjdfk. *
    2 ... haramsavar kadin
  • çirkin kızların güzel yemek yapması

    11.
    Demek ben bu yüzden iyi yemek yapamıyorum. Şimdi oturdu her şey yerli yerine. *
    2 ... haramsavar kadin
  • kumral saçlı beyaz tenli erkek

    4.
    Yeşil göz de varsa mrb dünyanın en yakışıklı erkeği. *
    2 -2 ... haramsavar kadin
  • renli gözlü erkek iticiliği

    5.
    iticilik mi?
    Öyle iticiliği yerim bensıdjfj.
    Dur ya başlık renkli gözlü erkek değilmiş renli gözlü itici mi çekici mi bilmem.
    2 ... haramsavar kadin
  • doğum kontrol hapı

    144.
    Kullanırsan sonra çocuğun olmaz rivayeti ortalarda dolaşan hap.
    4 ... haramsavar kadin
  • bir sözlük erkeğini tekme tokat dövmek

    16.
    Bir kişi var dövmek istediğim. Böyle cidden dövsem rahatlıcam. *
    1 ... haramsavar kadin
  • en dikkat çekici burç erkeği

    27.
    Sıralama şöyle;
    Kova
    Aslan
    Akrep.
    -1 ... haramsavar kadin
  • anın görüntüsü

    38156.
    anın görüntüsü
    Sevgilimi merak edenler olmuşaudjd. *
    10 -1 ... haramsavar kadin
  • teoman

    1944.
    Konserinde gönülçeleni söylemeyen sanatçı. Bu şarkıyı söylesen gönlümü çelecektin ama neyse...
    2 ... haramsavar kadin
  • sözlükte sadece seninle konuşuyorum diyen kız

    44.
    Her yazara derim. bu kadar da güvenilir bir yazarımdır. *
    4 -2 ... haramsavar kadin
  • ankara

    9676.
    Bu aralar çok gitmek istediğim şehir. Sebebi yok, orada arkadaşım yok, yolları bilmiyorum, havasını bilmiyorum. Neden bilmiyorum ama ankaraya gitmek istiyorum.
    Geçen hafta burdura gitmek istiyordum mesela sebepsiz yere. Düşününce Garip istekler bunlar.
    4 -1 ... haramsavar kadin
  • sevgililer yüzük takmalı mıdır

    3.
    Tabi.
    içinde isim ve sonsuzluk işareti olan renk değiştirme özelliğine sahip en fazla 25 liralık yüzükler olmalıdır.
    ... haramsavar kadin
  • küçük şehirde yaşamak

    51.
    Dedikodusu boldur.
    Herkes konuşur.
    Yani ve nasıl tesadüftür ki laf dolaşa dolaşa hiç düşünmediğin kişilere kadar gider.
    Herkes herkesle tanıdık çıkabilir ya da ortak arkadaşlar çıkabilir.
    Tanınan bir aileyseniz hele sıçtınız tebrikler.
    Güzen yanları olsa da lafçılık yüzünden kaybeder. iyi değildir küçük şehirde yaşamak. Sağlam psikoloji ister. *
    5 -1 ... haramsavar kadin
  • utanmadan marketten ped alan kadın

    7.
    Şu zihniyetten utanıyorum ben. Sizi siyah poşete koyup sıkı sıkı poşeti de bağlayasım var.
    2 -1 ... haramsavar kadin
  • sözlük yazarlarının itirafları

    172185.
    Çok seviyesiz insanların yanında staj yapıyorum. Kültür farklılığı olayını cidden daha iyi anladım ama keşke bunları görmeseydim de anlamasaydım.
    Herkes en ufak şeyin bile dedikodusu peşinde ve herkes birbirine birilerini “ayarlama” (tabirleri aynen böyle) peşinde.
    Çok soğuk ve mesafeliyim herkese karşı. Korkuyorum valla onlarla falan anılmak görülmek istemiyorum.

    insanların hayatlarının amacı para, “ayarlanan” sevgili ve dedikodu olabilir mi ya.
    Bok kafalılar.
    3 -1 ... haramsavar kadin
  • arapça bilen sözlük yazarları

    35.
    6 yıl bu dille kavga ettim ben sözlük. 6 yıııl. Neyse sakinim. Biliyorum ama unutmaya çalışıyorumahdhjf.
    2 -1 ... haramsavar kadin
  • hastayım diyen kıza sürekli neyin var diyen erkek

    4.
    iyi ki regl nedir nasıl olur belirtileri nelerdir bel ağrısı mı olur sinir stres mi yapar bilen erkektir. iyi ki öğrendiniz şunları iyi ki. Her boku sormasanız olmuyor dimi.

    Şimdi dm gelicek bak. Niye bu kadar sinirlendin ki yoksa regl misin..

    Heh bir de sıcak su torbasıyla çikolayatı öğrendiniz bravoooo tebrikler.
    1 -1 ... haramsavar kadin
  • yeni şeyler getiriyorum